
Jednym z najważniejszych elementów sprzedaży produktów oraz treści pod konkretną nazwą lub nazwiskiem jest budowa świadomości marki. Jej podstawa jest bardzo prosta: aby zapaść klientowi w pamięć, trzeba dać mu wiele okazji do tworzenia skojarzeń, projektując między innymi charakterystyczne logo, chwytliwe hasło reklamowe, przystępną nazwę oraz zapewnić momenty, w których może on się z tymi elementami zapoznać. W branży odzieżowej doskonałym sposobem na wyróżnienie się są drukowane etykiety do ubrań. Są one po prostu kolejną okazją dla klienta na zobaczenie logo firmy i skojarzenie go z produktem – ozdobione nimi spodnie mają znacznie większą szansę na awansowanie ze „spodni zakupionych w jakimś sklepie” na „spodnie tej konkretnej marki”.
Świetną możliwością, którą dają etykiety do ubrań, jest stworzenie dokładnie takiego skojarzenia, jakie pragnie się wywrzeć. Zależnie od projektu, zastosowanej czcionki oraz grafiki, mogą one być minimalistyczne i eleganckie, mogą odnosić się do stylistyki retro, mogą sprawiać młodzieżowe, imprezowe wrażenie. W połączeniu z wyglądem samych ubrań pozwala to wycelować w bardzo konkretną grupę odbiorców i nadać całej marce idealnie dobraną stylistykę. A także kojarzyć się z nią klientom.
Jak mogą wyglądać drukowane etykiety do ubrań?
Etykiety do ubrań drukowane są na sztywnym papierze kredowym 350g (choć można zdecydować się również na materiał cieńszy, 250g, który jest odrobinę tańszy). Ich wygląd, kształt oraz zastosowane kolory są zupełnie dowolne. Można umieścić na niej jedynie logo, ale również dodać do niego hasło reklamowe, własnoręcznie zaprojektowaną grafikę lub wiadomość skierowaną do klienta, na przykład podziękowanie za zakup. Choć najchętniej wybieranym kształtem jest standardowy prostokąt (bardzo często z obciętymi rogami), nic nie stoi na przeszkodzie, by zdecydować się na nieco bardziej egzotyczną formę. Wybór w tej kwestii należy wyłącznie do zleceniodawcy.
Aby końcowy efekt prezentował się lepiej, na etykietach można zastosować uszlachetnienia, takie jak laminowanie lub lakierowanie. A jeśli nie ma się jeszcze stworzonego projektu, można zamówić go w naszym sklepie – wystarczy podać dokładne wskazówki oraz materiały wysokiej jakości, aby specjaliści mogli wykonać projekt idealnie odtwarzający ideę przedstawioną przez zleceniodawcę.